گیم وان نیوز

جدید ترین اخبار بازی ها

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۱
خرداد


.


بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 از طریق سیستم Backward Compatibility برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد.


فروردین ماه گذشته، اعلام شد که بازی Call of Duty 4: Modern Warfare از طریق سیستم Backward Compatibility برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفته است. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت (Microsoft) اعلام کرد که یکی دیگر از نسخه‌های سری محبوب کالاف دیوتی یعنی Call of Duty: Modern Warfare 3، ساخته کمپانی اکتیویژن (Activision)، به جمع بازی‌های سیستم «پشتیبانی از بازی‌های نسل پیشین کنسول ایکس باکس وان» ملحق شده است.

همانند بازی‌هایی که تا امروز به Backward Compatibility اضافه شده است، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به همراه تمامی ویژگی‌های خود همچون بخش کمپین، حالت چند نفره و تمامی بسته‌های الحاقی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

با اضافه شدن بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به سیستم Backward Compatibility تنها جای خالی بازی Moder Warfare 2 در این فهرست دیده می‌شود. البته اگر شایعات پیرامون بازسازی مدرن وارفر 2 واقعیت داشته باشد، احتمال اینکه این بازی در آینده نزدیک به Backward Compatibility اضافه شود کم است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۲۰۱۱ میلادی منتشر شده است و برای ایکس‌‌باکس 360، نینتندو ویی، پلی استیشن 3 و پی سی نیز در دسترس قرار دارد. 

سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته ایکس‌باکس وان یا همان Backward Compatibility توانسته است به محبوبیت بالایی دست پیدا کند؛ طوری که مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که بازیکنان در مجموع به مدت ۱ میلیارد ساعت به تجربه بازی‌های قدیمی ایکس‌باکس روی کنسول جدیدشان پرداخته‌اند و این اتفاق به عنوان یک رکورد برای این کمپانی ثبت شد.

۳۱
خرداد


علاقه‌مندان به بازی PUBG می‌توانند به مناسبت دستیابی این بازی به رکوردی جدید، این بازی را با تخفیف ۳۳ درصدی روی استیم خریداری کنند.


طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران استیم بازی PlayerUnknown's Battlegrounds می‌توانند این بازی را با تخفیف روی استیم خریداری کنند. به‌عبارتی از امروز تا تاریخ ۱۴ تیرماه (پنج جولای) می‌توانید بازی PUBG را با قیمت ۲۰ دلار (۳۳ درصد تخفیف) خریداری کنید. نکته جالب این است که این بازی برای اولین بار است که در فروشگاه استیم تخفیف می‌خورد. همچنین در ادامه اعلام شده است که دلیل این تخفیف، این است که بازی PUBG رکورد جدیدی را به‌نام خود ثبت کرده است.

به‌تازگی اعلام شده که بازی پابجی توانسته است ۵۰ میلیون نسخه روی کامپیوتر و ایکس باکس وان فروش داشته باشد و اگر تعداد بازیکنان نسخه موبایل را نیز در نظر بگیریم، بازی پابجی ۴۰۰ میلیون کاربر دارد که ۸۷ میلیون به‌صورت روزانه این بازی بتل رویال را تجربه می‌کنند. همچنین در جریان نشست خبری برگزار شده ناشر بازی PUBG اعلام کرد:

ما همچنان به‌تلاش خود ادامه می‌دهیم تا محتویات جدیدی را به‌ بازی روی پلتفرم‌های مختلف اضافه کنیم و تمامی نسخه‌ها را بهبود بخشیم. ما می‌دانیم که کارهای بسیاری را می‌توانیم انجام دهیم تا PlayerUnknown's Battlegrounds را به بازی بهتری برای هواداران‌مان تبدیل کنیم.

تا به‌حال دو نقشه برای نسخه PC بازی پابجی در دسترس قرار داده شده است و دو روز دیگر، نقشه سوم با نام Sanhok در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین مایکروسافت نیز اعلام کرده بود که چهارمین نقشه بازی پابجی در فصل زمستان روی Xbox One عرضه می‌شود که طبیعتا، این نقشه ابتدا در دسترس کاربران پی سی قرار خواهد گرفت.

۳۰
خرداد



هیدتاکا میازاکی در مصاحبه اخیر خود با مجله فامیتسو، به ساخت یک نسخه از مجموعه Armored Core اشاره کرده است.


ستودیو فرام سافتور (FromSoftware) به یکی از استودیوهای فعال در این چند وقت اخیر تبدیل شده است.

۲۹
خرداد



کمپانی کوئی تکمو تصاویر جدیدی از بازی Warriors Orochi 4 منتشر کرد.


بازی Warriors Orochi 4 یکی از آثاری است که پاییز امسال روانه بازار می‌شود و تا امروز اخبار زیادی در مورد آن منتشر نشده است. اثری که از نظر گیم‌پلی، شباهت بسیاری به سری Dynasty Warriors دارد. با این حال کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo)،‌ ناشر بازی Warriors Orochi 4، تصاویر جدیدی را از این بازی منتشر کرد.

۲۹
خرداد



بازی PUBG این روزها رقبای متعددی پیدا کرده است، ولی خالق آن نگرانی‌ای بابت این موضوع ندارد.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را می‌توان یکی از بزرگترین آثار چند وقت اخیر دانست که باعث شد سبکی از بازی‌ها به نام Battle Royale طرفداران بی‌شماری پیدا کند و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده شود.

۲۸
خرداد

کمپانی مارول اعلام کرده است که در پاییز شاهد منتشر شدن یک کمیک با محوریت شخصیت مردعنکبوتی بازی Spider-Man خواهیم بود.