گیم وان نیوز

جدید ترین اخبار بازی ها



بازی PUBG این روزها رقبای متعددی پیدا کرده است، ولی خالق آن نگرانی‌ای بابت این موضوع ندارد.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را می‌توان یکی از بزرگترین آثار چند وقت اخیر دانست که باعث شد سبکی از بازی‌ها به نام Battle Royale طرفداران بی‌شماری پیدا کند و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده شود.

 از طرفیFortnite اثر Epic Games توانست این سبک را به جایگاه بالاتری ببرد و از طرف دیگر هم بعضی بازیسازها به فکر قرار دادن این بخش در آثار بعدی خود افتاده‌اند و در نسخه‌های آینده بعضی آثار محبوب هم شاهد این بخش خواهیم بود، از جمله Call of Duty: Black Ops 4 و Battlefield V.

به نظر می‌رسد برندن گرین، خالق پابجی نگرانی خاصی بابت این موضوع ندارد. گرین در این رابطه می‌گوید:

ما برنامه‌ریزی‌های داخلی خودمان را داریم و این موضوعی طبیعی است که رقبایی برای بازی خود داشته باشیم. امسال را می‌توان سال نبرد بزرگ بازی‌های Battle Royale نامید و همه به دنبال طراحی بخش Battle Royale برای آثار خود هستند. این خبر خوبی است و خودم هم از گسترش این سبک و محبوب‌تر شدن آن خوشحالم و برایم جالب است که ببینم این نوع بازی‌ها در حال تبدیل شدن به یک سبک کامل و مجزا باشند.

همان‌طور که گفتم ما برنامه‌های خود را دنبال می‌کنیم و به فکر رسیدن به اهداف استودیو هستیم و زیاد خود را درگیر این نمی‌کنیم که بقیه چه کاری انجام می‌دهند. رقابت چیز خوبی است و می‌تواند باعث بالاتر رفتن کیفیت کار همه شود، ولی نگرانی خاصی هم در این زمینه نداریم و سرمان به کار خودمان گرم است.

در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 بود که نقشه جدیدی برای پابجی معرفی شد. نقشه‌ای که در آن برف هم به چشم ‌می‌خورد و قرار است زمستان آینده برای ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شود. نقشه دیگری هم با نام Sanhok و با ابعادی کوچکتر، در ۲۲ ژوئن برای نسخه کامپیوتر و مدتی بعد برای نسخه ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

چند روز قبل هم شکایتی از طرف سازنده PUBG یعنی PUBG Corp علیه اپیک گیمز و بازی آن‌ها Fortnite به دادگاه ارائه شد که می‌توانید جزییات آن را در اینجا دنبال کنید.

  • ms ramin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی